Storvretadagarna

Nu närmar sig den helg som brukar vara en av dom jobbigaste men också
en av dom roligaste på hela året. Sista helgen i augusti brukar jag ju vara
med och arrangera Storvretadagarna.
Men av en massa olika skäl så blir det ju inga sådana i år.
Det började ju med att vi inte fick tillgång till någonstans att vara, vår
ordinarie plats var upptagen och alternativet fick vi inte använda för rektor.
Allt drog ut på tiden så till slut fanns det inte tid att få till helgen.
Eftersom vi alla i styrelsen har gjort vårt nu så hoppas jag verkligen att
det går att hitta nya engagerade människor som kan ställa upp och fortsätta
traditionen med Storvretadagarna from nästa år.
Det vore väldigt tråkigt om dom har arrangerats för sista gången.
Vårt samhälle behöver något kul som händer.

Kommentarer
Postat av: Mange

Håller med att det är jätte tråkigt att Storvretadagarna inte kan få leva vidare. Ni har gjort ett kanonbra jobb med dom.

Hoppas att det kommer tillbaka behövs verkligen i detta samhälle.

2009-08-26 @ 09:49:56
Postat av: Mona

Jag försöker komma ihåg hur många år jag har varit med och arrangerat Storvretadagarna, men jag har ingen aning. Det måste i alla fall vara minst 6-7.

Det har varit otroligt roligt och jag saknar det i år, men tyvärr så fick det ju lov att bli så här.

Killarna i styrelsen måste av olika privata anledningar hoppa av uppdraget och jag känner att jag orkar inte börja om med en ny styrelse igen så inför nästa år så lämnar jag också min plats i styrelsen. Jag hoppas att det finns några med ork och idéer i byn som vill ta över efter oss, det vore så otroligt tråkigt om det är över nu.

2009-08-26 @ 20:13:55
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/
Postat av: patrik

hej kommer storvretadagarna ATT komma tillbaka

varför upphörde den

2011-02-23 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0