Dagen efter

Det blev en riktigt trevlig kväll igår, lite buffé och lättdrucket vin med
en massa trevliga kollegor.
Kvällen slutade sedan hemma hos en kollega som hade vänligheten
att erbjuda mig en sängplats, jag fick äran att sova i hennes dotters säng.
Så jag kände mig som en liten flicka när jag låg där inne, omgiven av sånt
som små tjejer gillar.

*     *

Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta.
Är det här på allvar?

*     *

Meningslöst babbel på Twitter,  så pass?
Ja, min Twitter är väl ganska så meningslös kan jag tala om.

*     *

Vad säger ni om det här?
Snart ska Fuglesang ut i rymden igen.
När han kommer tillbaka har vi alla klätt oss ut sig till apor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0