En pusselbit

Jag sitter här och blir riktigt förbannad, förbannad och ledsen.
Hur kan man göra sådana saker mot sitt eget barn?
Hur kan man tillåta att andra gör sådana saker mot sitt eget barn?
Barnen är ju det bästa vi har, vi måste vara rädda om dom.

*     *

Under sommaren har det varit hyfsat stor aktivitet på företagets
sommarblogg, men jag tror att många inte har haft en aning om
att den finns. All information går ju inte alltid fram till alla, så är
det ju. Jag har skrivit några inlägg där och nu ser jag att fler av
mina kollegor hittar till den här bloggen.
Det är kul, men samtidigt lite skrämmande.
Människor som rör sig runt mig vet helt plötsligt en massa saker
om mig, men jag vet inte att dom vet. Eller snarare, jag vet inte
vilka ni är som plötsligt  vet  "allt" om mig.



Riktigt så är det ju inte, eftersom det här bara är en liten liten
pusselbit av Mona. Det finns ju så mycket mer som jag inte
låter komma fram här.
Bara så att ni vet :o)

*

Jag läser ganska många bloggar och för att ha koll på dessa
så använder jag mig av bloglovin, hittar jag en ny spännande
blogg så åker den in där. Den sidan gör att jag ser när en blogg
blivit uppdaterad och jag inte behöver kolla i "onödan".
På tal om att läsa bloggar, jag var på Apoteket i Gränby Centrum
tidigare i sommar. Där har man ett kösystem där det är en kassa
som det är två köer till, man går alltså varannan från köerna så
att det hela tiden finns en ny kund framme.
Tjejen som stod i kassan hade sina två köer men hon tyckte ändå
att mellan varje kund kunde hon plocka fram en blogg och läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Peter

Tack för tipset av Bloglovin, det måste testas.

2009-08-11 @ 22:20:30
URL: http://zerpo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0