Nu är det klart

Nu verkar det som att jag har hostat färdigt för den här gången,
vi får väl se hur natten går men det känns som att jag klarat mig genom
det här nu. Och det är ju tur eftersom jag börjar jobba på måndag.
Hmmmm

Den här sista veckan har det ju inte hänt så mycket för min del eftersom
jag inte mått bra, så i morgon måste jag ta mig in till stan för att göra det
som var prio ett för den här veckan. Jag måste kolla på glasögon!
Håller på att bli tokig på att inte se ordentligt, så jag hoppas att jag kan
hitta något bra i morgon. L-P måste följa med eftersom jag knappt ser
mig själv när jag provar bågarna, vi får väl se om vi kan enas om något,

Jag har haft sällskap av Elliott här hemma idag igen.
Emma var i skolan och sedan jobbade hon och innan King stack iväg
till sitt jobb var han och körde upp för körkortet.
Och vet ni vad, det gick bra! Det är så skönt att han har klarat det, det
underlättar ju så mycket att ha körkort.
Gissar att det kommer att åkas en hel del bil den närmsta tiden.



På kvällen fick jag så möjlighet att gosa med Livia en stund.
Dom kom över för att kika på Elliott och jag tyckte att Livia vuxit sedan
jag såg henne sist för en vecka sedan. Så mysigt att få träffa henne.

*     *

Vad tror ni om den där "dagispedofilen"?
Är den bloggen på riktigt eller är det någon som fantiserar ihop det?
Jag är bra nyfiken på att leta reda på den för att få läsa vad som han
skriver, men jag orkar inte lägga energi på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0