"Flickan som....", sist av alla?

I kväll har vi varit på bio, kors i taket.
Vi har, som några av dom sista här i Sverige, varit och tittat på "Flickan som lekte
med elden".
Helt klart en sevärd film, men precis som vanligt så är ju boken mycket bättre och
detaljerad. Man behöver inte ha läst boken för att ha behållning av filmen,
men man förstår ju så mycket mer om vad som händer när man läst den.

       

I morgon har jag en dejt med svinet!
Såg att det fanns tider att boka för vaccinering mot svininfluensan så jag skyndade
mig att boka in mig, innan jag fick möjlighet att börja fundera.
Lika bra att få det gjort på en gång, så är det ju överstökat och jag kan släppa det.
Sedan är det bara att hålla tummarna att jag inte reagerar på vaccinet, det vore ju
lagom kul att bli dålig av det.

*     *

Tänk så fel det kan bli ibland



Kommentarer
Postat av: olatidman

vilka bloggar läser du dagligen?

2009-12-08 @ 22:48:43
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0