Lite biverkningar...

Lite biverkningar har jag allt fått efter sprutan.
Armen är om och svullen, men det är ju inget konstigt med det.
Det är ju trots allt ett starkt vaccin man har sprutat in i mig.
Men efter lunch idag började jag frysa, för att lite senare bli varm
och så frysa igen.
Det ska bli spännade att se om det utvecklas mer under natten eller
om det är bra så här.
Jag blev i alla fall tyvärr tvungen att ställa in planerna för kvällen så
nu blir det en kväll i soffan i stället.

*      *

Vad är det med människor med ryggsäck?
Inser dom inte att när dom har en fet ryggsäck hängande bakom sig
så måste dom vara lite uppmärksamma på hur dom vänder sig mm?
Jag fick en riktigt fet ryggsäck rätt i ansiktet på tåget idag, av en kille
som verkade helt omedveten om vad han hade hängande bakom sig.

Försök att visa lite respekt för andra och se till att du inte gör illa någon,
det är mitt budskap till alla med packningen på ryggen!


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Bättre en ryggsäck på ryggen än en airbag på magen!

Skämt åsido, jag använder själv ryggsäck till och från jobbet men den hänger mest över ena axeln så jag har lite mer koll över den. Men förra vintern lyckades "ryggan" peta ner en burk senap på Apoteket med glassplitter och golvklet till följd.

Jag erbjöd mig att betala kalaset men det tyckte inte personalen. Det hände ofta olyckor med just ryggsäckar, sa dom.

2009-12-11 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0