Nu förstår jag!

Nu förstår jag varför Anna Anka är så sugen på att vara med i TV här i Sverige.
Om det nu är så att hon inte kommer att vara fru Anka så länge till så kan det
ju vara bra att synas på annat sätt.

*     *

Heta känslor i kalla skidspåret tydligen, här skallar och slår man varandra
efter loppet. Skidvåldet breder ut sig, eller?

*     *

Idag har jag varit och gratulerat mina småsyskon som fyllt år i veckan.
Visst låter det lite rart med småsyskon?

Nåja, särskilt små är dom ju inte  varken till storlek eller ålder men ändå.
I kväll är det dags för ett besök på Pub 19 igen, den här gången för att för
att lillebror spelar med Linda Brandemark & Red Valley Band.
Det här kan vara sistaspelningen på ett tag så det gäller att passa på, Linda
ska ju bli mamma i början av nästa år.


Kommentarer
Postat av: Adam

Det var inget skidvåld, det var bara Aftonbladet som skrev sina vanliga lögner.

2009-12-06 @ 00:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0