Blond?

Sitter här i Farsta och känner mig riktigt blond, skulle sätta fram TV:n och kan inte få igång den.
Jag har fått i några sladdar men det är en till som ska in någonstans, men var?
Hittar för sjutton gubbar inget hål som passar.

Nu kommer L-P snart hem så då överlåter jag det hela till honom i stället.
Får väl vara glad att jag fick igång internet i alla fall.

Gick och skrotade lite i Farsta Centrum innan jag köpte mig lite sushi och gick hem.
Så skönt att slippa den vanliga tråkiga resan hem någon dag så här.
Tänk om vi hade möjlighet att ha en liten övernattningslägenhet i Stockholm,
så otroligt skönt det skulle vara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, låter som yrrol!

2009-02-14 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0