Fredag 13



Fredag kväll, tom fredagen den 13:de. Ännu så länge har inga konstigheter hänt.

Vi har precis ätit färska räkor, lika gott som vanligt
Strax ska jag sätta på lite kaffe och sedan kolla "Let's dance", visst är det väl lagom

för en fredagkväll?


Full fart på jobbet, det kommer både ris och ros hela tiden.

Måste ju säga att jag tycker bättre om när det kommer ros än ris, allra helst när

riset för det mesta är för sådant som jag inte kan styra över.

Jag är ju som så många andra med på Facebook och där finns det ju en massa
olika applikationer som snurrar runt. Just nu så går det runt något där man ska
svara på frågor om sina vänner och men kan se vad andra svarat om en själv.
Det är ganska kul att se vad folk svarar, en del svar blir man ju lite full i skratt åt.
Vill man veta vem som svarat får man "köpa" fram svaret och det kan bli en
överraskning kan jag säga.
Något som gör mig lite fundersam är att någon har svarat Ja på om jag har använt
mig av falskleg någon gång. Den som har lämnat det svaret kan inte känna mig så
bra, för det är något som jag aldrig har gjort och aldrig skulle göra heller.
Tyvärr så förstår ju många inte vilka tråkiga konsekvenser det kan få att göra något sånt.

I morgon är det möte med Storvretadagarna hela dagen, från morgon till sen em.
Direkt efter det får jag åka raka vägen bort på middag.
Det betyder att det inte blir någon sovmorgon förrän på söndagen, hoppas att jag
får möjlighet att sova ut ordentligt då.
Jag skulle vilja åka och titta på matchen Caperio Täby - Storvreta på söndag, men
jag vet inte om jag får med mig någon dit. Vi får väl se vad som händer.

Under veckan har jag haft kontakt med en reporter på UNT, det ska bli spännande
att se vad det kan bli av den artikeln.

Laila Bagge vet verkligen hur man skaffar sig publicitet, värsta rumpchocken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0