Härlig seger

Nu är jag riktigt stolt över "mina" pojkar!
Att besegra regerande mästarna med 6-3 i Sparbankshallen är ju bara så bra.
Ännu bättre att dom fick göra det inför TV-kameror så hela Sverige kunde se
att vi är ett lag att räkna med.
Kul att Viktor gjorde en så bra match i målet, jag brukar inte alltid känna mig så
säker när han står där annars. Men idag gjorde han ju en kanonmatch.
Sjukt skön seger!

Nu ska tydligen Henke sluta spela innebandy och helt ägna sig åt fotboll igen.
Vi kan bara tacka Henke för att han sett till att vår sport har synts så otroligt mycket
i media ett tag och för att han kom och visade upp sig hos oss innan han lade av.



Nu har jag flyttat över till min nya arbetsplats.
Jag hade lite ont i huvudet när jag vaknade idag och jag kan ju säga att det blev
inte ett dugg bättre under dagen. Lite knepigt att sitta mitt inne i en grupp som ägnar
dagarna åt att prata i telefonen. Ett otroligt surr hela tiden, det kunde vara surrigt ibland
på min gamla arbetsplats också men inte på den här nivån.
Men jag antar att man kan vänja sig vid det också.

Riktigt kallt har det varit idag, vi hade -8 både i morse och under kvällen.
Pratade med Maria och dom hade ca 20 grader i Arusha, betydligt svalare än i
Daar es Salam där det är ca 40-45 grader och riktigt fuktigt.
Maria hade tillbringat dagen vid en pool, det lät ju inte för oskönt tycker jag.






Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Man får gratulera:-)



Och ja, killen var verkligen jättecharmig!

2009-02-03 @ 18:22:26
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0