Söndag.....

Undrar hur det jag har gjort idag kommer att tas emot av dom det rör.
Antingen blir dom lite glada eller så tycker dom att jag inte ska lägga mig i,
det ska bli spännande att få höra sedan.

Igår försökte vi få ordning på internet hos mamma och pappa, men trots byte av
modem och alla sladdar så ville det sig inte. Idag däremot så funkade det hur
bra som helst, knepigt.
Mat i magen där och sedan hem och klappa lite på Pyret-magen när den kom
och fikade en stund på kvällen.

Prinsessan Vindruva försöker få med mig på aktivitet i morgon, vi får väl se om
hon lyckas eller om jag blir sittande hemma i soffan och tittar på innebandy.
TV4 Sport visar Balrog - Storvreta kl 19. Hade matchen inte gått på TV så hade
jag funnits på plats i Telgehallen för att se den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0