Tågstrul och en poäng

Typisk måndagmorgon, börjar med tågstrul.
Nu blev jag bara en kvart försenad men ändå, ingen vidare start på veckan.
När jag åkte hem så hade SL stora förseningar pga en nedriven kontaktledning,
som tur var så funkade det hyfsat norrut så jag kom iväg som jag skulle i alla fall.

Jag hade ju att välja mellan att titta på innebandy hemma i soffan eller att åka
iväg på en annan aktivitet. Eftersom jag var så trött så behövde jag inte så lång
överläggning med mig själv innan jag bestämde mig för att titta på matchen.
Det blev ju till slut en spännande match där tyvärr Balrog fick in segermålet i sudden.


Bilden av Mattias är tagen av Timo är lånad från Storvreta IBKs hemsida

Mattias Samuelsson, vad det är kul att se honom spela.
Kommentatorerna på TV4 Sport öser beröm över honom, och det gör dom
helt rätt i. I övrigt så var väl inte försvaret det bästa i kväll och Klintsten i mål
önskade nog att han hade spelat som mot Warberg, det önskade vi nog alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0