TGI Friday

Så är det äntligen fredag, gissa om jag behöver vila mig.
Jag är helt slut i huvudet efter att ha suttit på min nya arbetsplats i en vecka nu.
Mina nya kollegor är jättegulliga, men deras arbetsuppgift är att prata telefonen
hela dagarna. Det gör att det är ganska jobbigt att sitta mitt bland dom och
försöka koncentrera mig på mitt arbete.

Idag fick jag äntligen tid för undersökningen som min doktor skickade remiss
till Akademiska om 16 oktober, det har alltså tagit fyra månader att få en tid.
Jag hade antagligen fått vänta ännu längre om jag inte ringt till vårdgarantienheten
så dom kunde skynda på det hela lite. Men man får inte ha ont om tid när man
ringer till den avdelningen, jag fick sitta i telefonen och vänta i 27 minuter innan
jag kom fram.

I kväll måste jag se till att ta kommandot över kanalväljaren så att vi tittar på
"Let's dance", vill ju se hur det går för min favorit Morgan idag.

Såg den här inne på en av bloggarna jag följer, måste bara spela den för er.


Creedence Clearwater Revival- Midnight Special



Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Så du gillar också... :-)



Hoppas att du har en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0