Lite melodifestival....

Jag har ju som jag gissar dom flesta andra tittat på Melodifestivalen i kväll.
Tycker att det inte var så där speciellt upphetsande, men jag gillade verkligen
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox.
Tänk om BWO inte hade gått vidare till Andra chansen, vad hade Bard sagt om det?

Molly Sandén är en söt liten flicka, men låten kändes som att jag hade hört den förut.
Den måste väl ändå ha varit menad att sjungas av vuxen kvinna?
Jag tycker inte att texten passade riktigt för en 16-åring, den var alldeles för vuxen.
Hur länge kan en 16-åring ha gått och väntat på kärleken?

Hoppsan, gjorde EMD bort sig här?

Var det någon mer än jag som fick lite Monica Zetterlund-känsla av Majas låt?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hmm... så en 16-åring kan inte vara kär? O.o

2009-02-21 @ 23:30:57
URL: http://cheerish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0