En liten, liten tröst och saker rör på sig

Trött idag, trots att jag sov en dryg timme längre än vanligt i morse.
Skönt att bara åka t-bana och slippa stå ute och frysa på morgonen, men det blev i alla
fall en liten promenad på morgonen. Träffade kollegor som sitter i glashuset när jag
gick från t-banan så jag gick inte raka vägen till Tomteboda utan gjorde sällskap med
dom förbi glashuset först.
Kul att träffa på dom och prata lite, saknar ju alla där uppe.
På fredag ska jag upp på möte där och kolla in vart dom sitter nu när dom har bytt
platser till "andra sidan".
Många skratt blev det när jag fikade med dom som hade teammöte idag, annars så
existerar det ju inga gemensamma fikaraster på den här avdelningen.
Tråkigt att det inte går att sitta tillsammans, men så är det på en supportavdelning.
Jag vill ju gärna ha sällskap när jag fikar så jag brukar smyga iväg till coacherna när
det är dags för en kopp.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mamma fyller år i morgon och jag har ingen present.
Det vill till att jag kommer på något bra tills i morgon, annars veta katten vad jag ska göra.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vad säger ni om det här då?
Går i högstadiet och får två barn inom ett år, båda gångerna utan att någon fattar att hon
är gravid förrän det bara är någon månad kvar. Tänk att vara 15-16 år och föda sitt
första barn två veckor efter att ha fått veta att man är gravid.
Hur man sedan kan bli gravid igen och få ett barn till inom ett år utan att fatta den här
gången heller är ännu svårare att förstå. Men det kan kanske gå till så.......
Tuffa tider för alla inblandade.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det här kan kanske vara en liten, liten tröst.....

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kolla in den här hemsidan, gör inget utan vänta bara och förundras över vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Hahaa, vilken rolig sida, sådär skulle jag vilja göra med mina illustrationer:-)

2009-02-12 @ 20:38:49
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0