Äkta sprittande glädje

Vad kul det är se någon bli sådär riktigt glad för en present.
Det var länge sedan jag såg någon bli så glad för en present som Fanny blev idag.
Det kanske beror på att jag köper tråkiga presenter, vad vet jag.

När Fanny öppnade sitt paket och fick se att därinne låg biljetter till "High School Musical"
hoppade hon av glädje, nu får hon ta mamma med sig och åka till Göta Lejon och
se sin favoritmusikal på riktigt.

Pyrets mamma och pappa hade varit på någon sorts barnmässa på Fyrishov idag
och dom börjar väl verkligen fatta vad dyrt det blir med en liten bebis.
Men jag tycker ju att det ska bli så mysigt att få köpa bebissaker och kläder.
Tror jag ska satsa på att köpa sådana där saker som man som förälder aldrig köper
för att man vill vara så praktisk och ekonomisk som möjligt. Lite "onödiga" saker
får det nog allt bli.


I morgon får vi sätta oss tillrätta i soffan för att heja på Storvreta.
TV4 Sport sänder matchen Warberg - Storvreta kl 19 och vi får hoppas att killarna
kan komma hem med några poäng. Förra säsongen vann vi där nere i sudden
men tyvärr så vann Warberg senaste mötet i Fyrishov med 6-3.
Vi håller alla tummar för att killarna kan få till en bra match inför tv-publiken.

I morgon flyttar jag över till mina nya kollegor, hade ju tänkt göra det i torsdags men då
hade jag så mycket att göra att jag inte fick tid till det. Så i morgon bitti går jag upp till
mina gamla kollegor i Arken en stund för att samla ihop mina saker och släpa ner dom
till Tomteboda i stället.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0