En saknad musikprofil

En av Uppsalas stora musikprofiler, Uffe Carlsten, gick bort idag på morgonen.
Denna intervju gjordes av UNT i början av förra året, den visar en del av vad Uffe gjort
för musiklivet i Uppsala.

Jag gissar att Uffe kommer att boka spelningar i en annan, bättre värld nu.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I morse när jag skulle sätta på mig ögonen så var min sminkväska borta.
Fullständigt oförklarligt har den försvunnit verkar det som.
Jag blev tvungen att åka in till Gränby C och shoppa ny mascara och ögonpenna
så att jag har ögon i morgon.

När jag sitter i bilen på väg till Gränby C ringer David och undrar varför jag inte ringt.
-Jag trodde du skulle ringa direkt när du hörde om mordet, säger han.
Det visar sig att i deras grannhus har en tragedi utspelats, ett ungt par hittades
döda i sin lägenhet. Ännu så länge vet polisen inte vad som har hänt, men kvinnan
har blivit dödad. En tragedi är det,  så nära inpå.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Svar: Tack så mycket...

2009-01-22 @ 21:30:08
URL: http://jonteohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0