Första veckan avbockad

Jag skulle kunna vänja mig vid att jobba tre dagar och sedan vara ledig,
tror det skulle passa ganska bra för mig.
Jobba tisdag-torsdag och sedan vara ledig, visst låter det kanon.
Naturligtvis med full lön, men det förstod väl alla.

Vi hade väldig fredagsstämning hela dagen på jobbet, skönt avslappnat
och trevligt.

Stackars Kleerup!
Nu kan han ju inte bo kvar här i landet heller, nu när polisen är så dum och
drogtestar honom.
Visst kan jag väl delvis hålla med om att man hade kunnat vänta lite till
efterfesten med provtagningarna, men samtidigt så kunde man ju inte
veta om dom man ville testa skulle dyka upp där.

Nu ska jag sitta och kolla "Let's dance" på vår sprillans  nya TV.
Försäkringsbolaget ville inte fixa till bildskärmen på vår gamla TV så idag
har vi fått hämta ut en ny. Vi hade ju redan lekt med tanken att köpa en lite
större TV så nu passade vi på att lägga lite mellan och få en 40:a.
Tror det kommer att gå svinbra att bowla på den :o)

Det ska bli spännande att se hur den stora mannen Magnus Samuelsson
klarar sig i "Let's dance", och Elisabet Höglund kommer nog att göra succé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0