Mitt i stormen

Nu stormade det rejält på vår TV, ny svensk serie med många bra skådespelare.
Jag gillar ju Ingvar Hirdvall och Mona Malm, tänk bra roller dom har gjort.
Ingvar var ju så bra i "Kejsarn av Portugallien" och hon var helt underbar i
"Den tatuerade änkan".
Gissar att det är innebandymatchen mellan Warberg - Storvreta som visas på
TV4Sport nästa måndag så det betyder att jag missar nästa avsnitt.
Men det går väl i repris skulle jag gissa.

Såg att Henke Larsson tränar fotboll igen, det får han väl göra bara det inte
stoppar honom från att komma till Fyrishov på torsdagens match mellan
Storvreta - Helsingborg.

Idag började jag flytta över lite av mina saker till Tomteboda, till min nya arbetsplats.
Det känns ju lite knepigt, men det är bara att bita ihop och gilla läget ett tag.
Mina nya kollegor är så rara när jag kommer så där är jag inte orolig, det är ju
mer hur det ska fungera att sköta mina arbetsuppgifter när jag inte sitter med
dom som jag jobbar med. Det lär bli många telefonsamtal och turer fram och
tillbaka mellan Tomteboda och Arken för att det här ska fungera.

Vilket skitväder vi har just nu, bara en massa slask.
Gissar att Maria får behagligare klimat när hon kommer fram till Tanzania i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0