Nu planeras det

Nu ska här dansas styrdans!
I kväll har jag varit på planeringsmöte, jag ska vara med och arrangera en knytfest 7/3.
Förra året hade vi ingen fest så vi hoppas att det är många som blir glada över att
snart få en inbjudan i brevlådan.
Lite styrdans kan ju locka, varför inte en bugg eller något liknande?




Såg lite på slutet på idrottsgalan igår, men jag missade naturligtvis dom Gustafssonska
humorinslagen.
Tyvärr så missade jag inte Björn Ranelid. Vad stod den mannen och svamlade om?
Såg ni publiken, dom satt som ett gäng fågelholkar och försökte förstå vad det var som
hoppade ur munnen på karln.
Såg ni hur det blänkte till i ögonen på Arne Ljungqvist när han fick ta emot sitt pris?
Klart att man blir rörd över en sådan hyllning.

I morgon har vi pensionsavtackning för tjejen som jag ska "ärva" en del arbetsuppgifter av.
Gissa om hon gör mig snurrig i huvudet nu med det hon lämnar efter sig.


Kommentarer
Postat av: edde

Här kan du hitta några inslag från idrottsgalan som du missade.



ao" rel="nofollow">http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=80578&from=programao

2009-01-21 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0