Så var den över

Nu har jag klarat av årets första arbetsdag.
En halvdag som jag klarade av här hemma vid köksbordet, men ändå.

Sitter och tittar ut, det ser så otroligt vackert ut men det kanske är i kallaste laget
för en skön promenad. Skulle behöva komma ut lite känner jag.

Komma ut, det vill tydligen Ulrika Jonsson också.
Men har dom pröjsat två mijoner för att hon ska vara instängd i Big Brother-huset
så tycker dom nog att hon ska stanna ett tag till där inne.
Har svårt att tänka mig att jag skulle vilja ställa upp i det programmet,
men lockar dom med två miljoner så kan dom nog inte hålla mig borta.

Något som däremot skulle vara skitkul är Let's dance.
Tänk att få träna dans nästan heltid och få lära sig det ordentligt,
det måste ju vara skitkul.
Jag menar, kan Elisabet Höglund så varför skulle inte jag kunna?
Jag menar jag kan ju inte jämföra mig med Blondibella eller Bagge, så jag får
väl ta Höglund som exempel. Gissar att jag skulle inte bara bjuda på troschock utan
jag skulle säkert visa allt ni inte vill se.

Fågeltittarna hade fest i Stockholm igår.
En gulbrynad sparv fick alla stans fågeltittare att rusa till Järvafältet, det var tydligen
första gången besökt vårt land. Spännande, för dom som är intresserade av sånt.

Undrar om jag kommer orka se ishockey i natt?
Det blir väl till att gå i säng en stund och sedan gå upp för matchen antar jag.
Antar att jag har svårt att låta bli att titta nu när det är final.
Kul för killarna att det går så bra, dom är ju våra framtida hockeystjärnor.

Nu går i alla fall L-P till affären, Skyttorparna kommer hem för att äta tacos idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0