Vardagsbloggare?

Är Alex Schulman en vardagsbloggare?
Jag är en vardagsbloggare, men det är inte han tycker nog jag.
Han har ju sin blogg som en del i bygget av sitt varumärke, han använder den för
att få press och bli omskriven. Sedan skiter han i om det är negativ eller positiv
press han får, syns man så finns man ju.
Han har ju en plan med allt han gör den mannen.

Min närmsta plan är att ta mig till sängen och försöka sova en stund innan jag
ska in till stan och hämta L-P som är på sent möte i stan. Troligtvis hinner jag
sova en stund innan det är dags att leverera hem honom.

Idag har jag varit på ett första teammöte med min nya arbetsgrupp, jag blev
välkomnad med en bukett tulpaner. Det gjorde mig väldigt glad.
En del nya ansikten och en hel del som jag träffat tidigare, nu gäller det bara för
mig att försöka komma ihåg alla nya namnen. Jag brukar ha svårt för det när det
blir många nya på en gång så här, men det ska väl lösa sig.
Ännu så länge vet jag inte vart mitt skrivbord kommer att vara, men jag hoppas ju
på att jag kommer få en bättre plats än den jag haft på den gamla avdelningen.
Utvärderingen av platserna som skulle ske när vi haft dom någon månad den
försvann som så mycket annat.............
Om jag förstod allt rätt så är det i alla fall en av mina nya medarbetare som
brukar kika in här, alltid trevligt att få höra att det är någon som läser mina tankar.

Här får ni en lektion i svenskars religion av Soran Ismail:





Kommentarer
Postat av: Peter Ingestad

Bloggarna. Kollar runt, allt detta glättiga pladder, aningslöst, overkligt, som existensfilosofin avslöjat, Reden, Verfall, Uneigentlichkeit, inautenticité, mauvaise foi... deprimerande. Folk behöver en hästdos <strong>Angst.</strong>

2009-01-15 @ 04:46:55
URL: http://screenfonds.blogspot.com/
Postat av: anonym

Ja, tänk vad vorre svenskar om det inte fanns invandrare att skratta åt? Att det alltid ska vara så roligt?! Patetiskt

2009-01-21 @ 15:22:28
Postat av: Mona

Anonym



Jag förstår inte riktigt vad du menar nu?

Är det Sorans film så tycker nog jag att den driver med oss svenskar och inget annat.

2009-01-21 @ 15:44:23
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0