Varför?

Varför är helgerna så korta?
Varför har jag så svårt att komma i säng på kvällarna?
Varför har jag så svårt att låta bli att mumsa i mig onyttigheter?
Varför vinner inte Storvreta sina matcher?

Idag hade jag hoppats på att killarna skulle vinna klart nere mot Mullsjö,
men inte då. Det blev iofs vinst, men i sudden.
Vi mosade Mullsjö i hemmamatchen, men dom verkar ha kartat på sig.
Hannes Öhman verkar ha haft en "bra dag på jobbet", kul att höra.

Annars så har det väl varit en behaglig helg, inga stora händelser.

Nu ska jag bara försöka komma i säng så att jag pallar med att gå
tidigt i morgon igen.

Kolla in den här killen:


With or Without You - Sungha Jung


Kommentarer
Postat av: Maria & Margot

Kanske SIBK kan börja med konstim istället!!

(Se allt flyter....) :D

2009-01-12 @ 08:32:45
Postat av: Mona

Vilken bra idé, tjejer!

Jag ska skicka den vidare till föreningen :o)

2009-01-12 @ 08:54:31
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0