Bloggkommentarer i massor

Den här mannen trodde antagligen att han vunnit högsta vinsten.
Han ska ta ut en slant i bankomaten och inser att han kan ju faktiskt ta ut mer
än vad han har på kontot. Och sedan kan han ta ut ännu mer, och ännu mer...
Han skyndar mellan alla bankomater han hittar på, hinner göra ca 300 uttag
och få ut nästan 2,8 miljoner.
Trodde han verkligen att han kunde göra detta med sitt eget kort och slippa undan?

Jag har ju haft fullt upp under några dagar och har inte hunnit med att göra min
vanliga kvällsrunda på dom bloggar jag läser. Hade alltså helt missat Lindas
uppmaning till sina läsare att presentera sig lite.
Hon ställde frågan:
Så, vilka är ni som läser och hur hamnade ni här?

1 Namn. Hitta på ett om ni vill vara anonyma. Bettan Svettan, Ballefjongberga.
   Vad som helst går bra.
2 Kön.
3 Ålder.
4 Hur hittade du hit?
5 Har du en blogg eller hemsida som jag kan besöka?

Berätta nu!


Jädrar i min låda vad många svar hon fick!

Jag håller på att smälta bort i värmen, men nu ska den ju bara vara kvar ett litet
tag till så det är bara att hålla ut. Snart går vi där och gnäller över att inte solen
skiner igen. Gissar att regnet börjar om en dryg vecka, när vår semester börjar.




 


Kommentarer
Postat av: Linda

Regnet började redan idag, och SÅ efterlängtat av mig. Men imorgon får det gärna bli sol igen :)

2009-07-03 @ 09:43:19
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns
Postat av: Frida

Pengar är ändå inget speciellt värde i bara bläck på papper.



Sveriges bästa priser på guld och silver hittar du på http://www.libertysilver.se/

2009-10-12 @ 14:27:51
URL: http://www.libertysilver.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0