Familjen utökas

Nu går vi här i väntans tider.
Min syster och hennes dotter är på väg hit ner till Skåne och nu oroas
det för fullt. Vid en kontroll för någon timme sedan så satt dom fast
utanför Katrineholm pga någon olycka.
Gissar att dom kommer att ta ganska lång tid på sig ner, det är ju inte
alla som har klumpfot när dom kör som tex min man.

Vår nya familjemedlem, nya bud igen.
Jodå, nu ska vi få en "bebis" efter många vändor fram och tillbaka och
sömnlösa nätter.
Den ännu så länge namnlösa lilla pojken kommer till sitt nya hem
nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men du lämnar oss alldeles för nyfikna, Mona!

Jag vill veta mer om er nya familjemedlem. Om han säger mjau, voff eller kanske nöff? Om han säger voff vill jag ju hemskt gärna veta vad det är för ras också :)

2009-07-28 @ 15:24:03
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0