Myggrackare

Så ja, det blev en tur in till stan.
Något att ta med i paket till Livias pappa och något att hänga undan ett tag till Livia.
Det har beställts sopkakor, dvs kokoskakor, till födelsedagskalaset i morgon så
det är väl lika bra att jag sätter fart och gör dom på en gång.

Dom här sötnosarna har vi ju bekantat oss med.
En del dagar går det knappt att gå ut. Jag skulle hänga tvätt igår och jag fick slåss
för fullt mot myggorna samtidigt som jag försökte få upp kläderna på strecket.
Sist jag var och handlade var det tomt i hyllan för myggmedel men idag fick jag fatt
på en Mygga roll-on.

Tragiskt, men jag fnissar fortfarande åt det här.

Kom ihåg, aldrig mera ONOFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0