ONOFF ändrar sig?

Ni har väl inte glömt detta?

Idag fick vi ett paket med en ny dator, helt otroligt.
Det skulle ju inte gå, vi skulle få tillbaka en lagad dator om tre veckor.
Dvs 10 veckor efter det vi gjorde vårt köp.
Det var beskedet vi fick från chefen för Onoffs kundtjänst i fredags,
men tydligen så gick det att ändra på det.
Så idag, 14 juli, kunde vi för första gången använda oss av en dator som vi
köpte 26 maj. Någon sorts kompensation för dom här sju veckorna vi varit
utan datorn har vi ju naturligtvis inte fått, men det är väl inte att räkna med
från det företaget verkar det som.

Nu har vi vår dator, men det förändrar ju ingenting.
Jag kommer aldrig mer att köpa något från ONOFF och jag kommer att
uppmana alla jag känner att inte heller göra det.
Så lätt det hade varit att undvika den dåliga "reklamen" ONOFF får från oss
efter detta, hade dom gjort rätt för sig från början så hade det ju inte varit något
att prata om över huvud taget.
Jag tror ONOFF behöver se över sin reklamationshantering, se till att det går
att få kontakt med dom och att dom återkommer och återkopplar.

Updatering:
Slutet på historien hittar du här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0