Regn!

Vilket regnväder det var på förmiddagen.
Vi trodde inte våra ögon när vi tittade ut och såg hur regnet vräkte ner över Solna.
Även om det inte höll på så länge så  tystade det i alla fall allt snack om att gå bort
till Pampas Marina.



Har haft riktigt fullt upp hela dagen idag, gjort saker som jag inte riktigt har lärt mig
behärska ännu. Men det blev nog bra till slut skulle jag tro.
Fick så plötsligt för mig att jag skulle hinna med en pendel tidigare än planerat och
det gick ju som det brukar göra sådana gånger. Jag gick snabbt som en gnu och
svetten lackade när jag kom fram till Karlberg, och naturligtvis så är tåget försenat.
Där fick jag för att jag smet iväg lite tidigare.

Pappa ringde och berättade att mamma fått ta en ambulanstur igen, inte bra.

Det verkar som att vi har en härlig helg att se fram mot, eller? Kolla här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0