Tråkig blogg?

Hörni, vad tycker ni?
Ser inte den här bloggen ganska så tråkig ut?
Många andra bloggar jag är inne på har så fina headers (tror jag att
det heter), men jag har bara en tråkig standardmall.

Men jag har ju ingen aning om hur man får till något sådant flådigt,
så jag gissar att ni får fortsätta stå ut med det här.
Om ni har lust och vill följa mig vill säga, men det har ni väl?

Just nu har jag tydligen problem igen med att högersidan "ramlat"
ner och ligger i botten av bloggen. Det ser ju heller inte så snyggt
ut men jag hoppas att jag får hjälp med det snart så ni kan se mig
igen.
För det vill ni väl?

Många frågor, utan svar.


Kommentarer
Postat av: Boman

Lättläst utan krångel. Ser inget som ramlat heller, allt verkar vara på plats.

2009-07-16 @ 16:51:03
URL: http://bomanskassar.wordpress.com
Postat av: Mona

Tack för det.

Supporten för blogg.se har hjälpt mig få ordning på högersidan, igen. Så nu ser det ut som det ska.

2009-07-16 @ 17:23:49
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0