SD och en jädra massa pengar

I morgon far vi mot SD-land.
Som tur är så behöver vi inte beblanda oss med SD-anhängare när vi
är i Skåne, vi hålller oss från dom
Jag hoppas att det inte går att skrapa ihop 8000 fler förvirrade själar
som kan tänka sig att lägga sin röst på SD i nästa val. Det skrämmer
mig att det inte behövs fler röster än så för att dom ska kunna ta sig
in i riksdagen.

*     *

48 miljoner euro!
Kan en fotbollsspelare eller någon annan vara värd så mycket?
Det är så sjukt mycket pengar att jag mår illa.
Människor dör av svält varje dag, barn törstar ihjäl.
Hur många av dessa skulle kunna räddas med 48 miljoner euro?

*     *

I morgon får jag som sagt ingen sovmorgon, då ska vi hoppa in i bilen
för att ta oss ner till Skåne.
Jag blev inte ett dugg förvånad när jag tittade på väderleksrapporten på
TV och såg att vi kommer att möta regn.
Det regnar alltid när vi är i Skåne!
Jag vet inte hur många år vi har varit i Skåne w 30 och det är alltid en
vecka med mycket regn, ingen skillnad i år verkar det som alltså.
Nåja, det regnar ju inte hela tiden i alla fall.

Tur att vi inte ska turista så mycket utan vi kommer nog att hålla oss runt
Jägersbo för det mesta. Vi får ju sällskap av Livia och hennes mamma
och pappa också så det blir väl inga större utflykter.

*     *

Jag såg att Skåne bjuder på andra saker också, en videoonanist minsann.
Killen ringer med dolt nummer upp kvinnor, när dom svarar sätter han på
kameran och drar i skinnspiken.
Alla har vi olika böjelser, tur att det finns en knapp att stänga av eländet med.

Kommentarer
Postat av: Patrik, Ängelholm

"Som tur är så behöver vi inte beblanda oss med SD-anhängare"



Det är bara som du tror... vi finns överallt!

Mohohahahaa!!!

;-)

2009-07-18 @ 00:47:26
URL: http://patrikohlsson.wordpress.com
Postat av: Ida (numera blogglös)

Ge bort skiten till Danmark säger jag bara.

Think big - Vote Green.

2009-07-18 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0