Fått busken plockad

Idag har jag tillbringat lite tid i solsängen, men inte så mycket så det gjort
något för färgen verkar det som. Ser ju lika blek ut som vanligt.
Men det kommer väl, snart har kanske jag också bruna ben. Kanske.

AV någon outgrundlig anledning planterade vi en massa vinbärsbuskar
när vi flyttade in här, då för 100 år sedan.

Nu står där två buskar med röda bär och fyra med svarta och kräver att
bli plockade. Eller det är ju ännu så länge bara dom röda som påkallar
uppmärksamhet, dom svarta är inte riktigt mogna ännu.
I kväll tog vi en match med myggen och plockade av en buske i alla fall.



För 320 miljoner skulle jag kunna tänka mig att ta ut skilsmässa.
Jag skulle inte ens behöva sova på saken faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0