Vad händer? Händer något?

Så otroligt lugnt på jobbet nu, det händer i stort sett ingenting nytt.
Jo, det finns ju vissa ställen i landet där det händer mycket, men tyvärr så
är det inte några roliga saker som händer.  En Stockholms-grej tydligen.



Som tur är så så det i alla fall inte ut så för mig på jobbet, jag gör ju faktiskt
nytta större delen av tiden jag är där.

Ett sånt här jobb vore kanske något för mig?
Bloggar gör jag ju bevisligen men några 400 vänner på Face kan jag inte
skryta med. Efter en liten rensning har jag just nu 121 vänner där.
Hojta till om ni finns där inne.

Den här kursen hoppar jag över, tror jag kan den konsten redan.
Någon som är av annan åsikt?

Carolina Gynning blir trakasserad på sin blogg och "hotar" att stänga den.
Vad skönt det är att inte ha det problemet, att inte vara en offentlig person
som måste tåla mycket mer än vi vanliga okända.
Det är väl så att man får ta det onda med det goda, men ibland blir det
nog för mycket. Det går inte att ruska av sig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0