Visat brösten?

Det blev väldigt livat på Lindas blogg när hon skrev det här inlägget,
"Har din dotter visat brösten på nätet idag?", om unga tjejer och internet.
Många kommentarer åt alla håll, man märker ju att en del är bara ute
efter att missförstå allting och vrida inlägget till något annat än vad det är.
Natalie skrev en kommentar som fler borde läsa.
Jag förstår ju vad det är som Linda vill ha sagt med sitt inlägg, det är
lite skrämmande ibland när man kikar runt på bloggarna.
Det har aldrig varit lätt att vara ung och det blir ju definitivt inte lättare
med all teknik och alla budskap som finns överallt.
Inte lätt att rensa, se och förstå vad det är som man bör ta till sig.



Jag undrar hur det kommer att se ut när Livia kommer upp i den ålden?
Ännu så länge har hon ju inte större problem än att få sig mat, göra sig
av med det hon fått i sig och sova.
Det har varit så mysigt att få vara tillsammans med Livia ett par dagar.
Jag kommer att sakna att kunna gosa med henne.

Nu sitter jag här och väntar på att dom ska ringa och berätta att dom är
hemma igen, dom har haft en lång resa hem.

*     *

Vi får tydligen inte någon ny familjemedlem trots allt, det är nog kanske
lika bra det. Tror jag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Man måste säga att dom är ihärdiga i alla fall, mina hatare.



Vad var det för ny familjemedlem. Jag vågar gissa på en fyrbent med svans!



2009-07-25 @ 21:01:43
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns
Postat av: Mona

Jo, det verkar inte bättre.



Du har helt rätt, den nya familjemedlemmen skulle haft fyra ben och en svans. Det senaste budet är att det inte blir något köp, men man vet ju aldrig.

2009-07-25 @ 22:42:04
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0