Ökat fisande?

Hur många var det som trodde att spikmattan botade sjukdomar?
Jag har ju haft min matta ett bra tag och jag kommer att fortsätta att
använda den precis som vanligt, dvs jag kommer att ligga på den ibland
för att jag tycker faktiskt att det är riktigt skönt.
L-P påstår att jag tycker att det är skönt bara när jag har tagit loss den ur
ryggen är jag är klar, men jag tycker att det är skönt att ligga på den.
Det gör ju svinont till att börja med, men sedan så blir man alldeles varm
och det känns att det händer saker i kroppen.

*     *     *
Nu har jag fått en förklaring till varför jag inte har platt mage.
Ja ja, jag vet att det inte bara beror på det men tydligen så fiser jag alldeles
för sällan. Fis mycket och få plattare mage, jo jo.

*     *     *

Jag brukar ju vara den som sover längst men i morse fick vi minsann vänta

och vänta på att ungdomarna skulle komma upp.

Vi trodde ju att med en bebis i huset skulle det vara tidig uppstigning men

inte då, den här prinsessan sover och sover. Hon är vaken en stund och

pratar lite med oss en stund, men sedan så käkar hon lite och sover igen.


Men till slut var alla uppstigna och vi kunde bege oss på rundresa till
 Förmedlingscentralen i Tyringe och Trästället i Skyrup.

I morgon står tydligen en resa till Hörby på programmet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Om det där med fisarna stämde stå skulle jag ha den tajtaste magen norr om Bombay och det har jag bevisligen inte.

2009-07-20 @ 23:17:37
Postat av: Inte Maria i alla fall

Du kanske ska skära ner på sötsakerna också. Fast hellre en söt tjockis än en sur smalis :D

2009-08-14 @ 03:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0