Namnproblem

Vilken otrolig uppslutning av människor som ville vara med och hedra dom
avlidna vid begravningen av dom som så tragiskt avled efter branden i Rinkeby.

 *     *     *

Vad bra det vore att kunna peta i sig ett piller som hjälper till att fixa bort det
där extra som kommit på figuren under sommaren. Det fanns ju en hel del
där redan tidigare och det känns som att det finns ännu mer Mona nu.
Då vore det ju kanon att kunna göra en ansträngning och samtidigt stoppa
in ett litet piller som skyndar på det hela.
Men om en biverkning är att jag skiter på mig så tror jag nog att jag struntar
i det hela. Fettdiarré låter ju inte så där särskilt trevligt.

*     *     *

Har båda tjejerna hemma i kväll och vi har suttit och pratat om namn.
Vad ska han heta vår nya lilla "bebis"?
Ett lagom kaxigt namn för en liten kille, ska det vara så svårt att komma på?
Ett av namnen på topplistan finns med i diskussionen.

 *     *     *

Börjar känna mig lite hängig, det känns som att jag ska bli sjuk.
Det vore ju snyggt att avsluta semestern med att ligga däckad.



Ska jag ligga så vill jag ju helst att det ska vara på en solsäng,
inte nedbäddad inne i sängen.
Hoppas det går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0