Att se stjärnor och blogga på jobbet

Vad tyst det är här hemma idag, igår var huset fullt med härliga människor och
idag går gubben och jag ensamma här och skramlar igen.
Dom fina blombuketterna påminner i alla fall oss om hur det var igår.

Jag har inte tatuerat mig men jag trodde i min enfald att det gjorde ont.
Men det är ju tydligen inte så, inte om man kan sova medans man får 56 stjärnor
intatuerade i ansiktet. Går det att sova med en sådan nål som pickar i ansiktet?
Titta på den här filmen och berätta för mig varför en människa väljer att se ut som
tatueraren gör. En liten tatuering kan jag förstå, kanske tom en lite större men detta.
Vad kan få en människa att vilja se ut så?
Ser ni hur öronen och näsan ser ut?
Tänk hur han kommer att se ut om 10, 15, 20 år......

*     *     *     *

På jobbet har man startat en sommarblogg som väl främst var ämnad för sådana
som sommarjobbar på Posten, men gissa vem som inte kan hålla sig borta?
Jodå, när jag läste om det skrev jag direkt till killen som har hand om det hela och
han ville gärna att jag ska skriva där.
Det är väl menat mer som en temablogg så jag får försöka att inte sväva ut så mycket
där utan hålla mig till ämnet.
Nåja, lite måste jag nog få glida annars så går det nog inte.
Men det gäller väl att hålla tungan i rätt mun när chefer osv läser det man skriver.



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, adressen till postens sommarblogg vill vi ha!

2009-06-17 @ 19:30:55
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns
Postat av: Mona

Linda

Jag funderade om den bloggen var offentlig eller om den bara var för "interner", men den finns ju att hitta på Bloggportalen :o)

2009-06-17 @ 19:39:24
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/
Postat av: Lina

Har mycket svårt att tro att man kan sova sig genom 55 stjärnor i ansiktet. Skulle nästan säga att det är omöjligt.

2009-06-18 @ 13:01:29
Postat av: Station

Hur kan det vara att i stort sett alla berättelser om dåliga, oplanerade eller korkade tatueringar är gjorda av "poor white trash"?

Vilken normalbegåvad människa kommer över huvud taget på idén att tatuera 52 stjärnor i ansiktet.

Förr var det sjömän och kåkfarare, nu är det retarderade människor.

2009-06-18 @ 20:35:05
Postat av: Anonym

det är lätt att skylla på andra när man ångrar sig.

2009-06-19 @ 07:19:16
Postat av: Jimmy

jag e själv fulltatuerad och jag vet att man sover inte genom en sån behandling, Så det där har hon mkt väll varit med på och sen ångrat när pappan vart sur eller nått liknande! Det var ju en liknande grej med en yngre grabb i sverige för nått år sen där det var morsan som ballade ur och stämde tatueraren. Har man inte modet o bära sin tatuering ska man hålla sig långt ifrån en studio är min åsikt!

2009-06-19 @ 10:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0