Glasögontrubbel

Sista dagen hemma, den var regnig som dom flesta andra av dagarna varit.
Skönt det, då slipper jag ju ha ångest för att jag ska börja jobba igen.
Jag måste tvinga mig i säng efter Grey's så att jag inte kommer till jobbet som
ett hålögt spöke i morgon.

Sitter här och försöker komma på vad jag ska skicka efter för glasögonbågar.
Så otroligt svårt att se vilka jag skulle kunna passa i, det är tur att man får låna
hem innan man bestämmer sig.
Kanske någon som har ett förslag?

Jag får väl sätta mig och titta på fotbollen en stund, se om killarna klarar av det.
Min favorit är ju med och spelar, jag kan ju kanske hoppas på lite bilder på honom.



Daniel Majstorovic



Kommentarer
Postat av: Rickard

Daniel är bra, han kommer nämligen ifrån Bålsta precis som jag ;)

2009-06-11 @ 13:05:59
URL: http://diarybyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0