Näthat

Vad bra, nu har vi fått en kanal för näthatet.
Jag blir ju inte utsatt för sådana dumheter, för vem skulle kunna hata mig?
Men det finns ju tydligen folk som inte har bättre för sig än att skriva anonyma
och elaka kommentarer på bloggar, det känns skönt att veta nu att Linda
kommer att vara deras slasktratt och "lyssna" på dom.
Fint av dig Linda!

Fruktstund!



Vem satte på den stora kranen idag?
Fy bybblan vad det regnade på eftermiddagen!
Som tur var så lugnade det ner sig tills det var dags för mig att påbörja min
vandring från Arken mot Karlberg. Paraplyet kunde jag fälla ihop och det var
bara några droppar som föll på mig under min promenad.
Väl framme vid Karlberg lade jag ifrån mig paraplyet för att ta upp telefonen,
det var ju inte så smart gjort upptäckte jag när jag sedan satt på tåget och
kom på att paraplyet låg kvar på stationen.

Jag var trött efter gårdagen men den här arbetsdagen försvann i ett nafs.
Jag hade gärna hunnit med lite mer, men jag ska väl ha något att göra i
nästa vecka också. Eller hur?

Nu har det faktiskt gått alldeles för lång tid sedan jag fick pussa på Livia.
Hennes pappa och mamma får ta och se till att jag får mina farmorbehov
tillfredställda snarast!

Linda, den här är för dig :o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0