Pannknack

Jädrar vilken huvudvärk jag har fått, hoppas jag kan sova bort den.

Har suttit i möte hela dagen så det känns inte riktigt som att jag har gjort någon
nytta idag. Det blev bara en stund på morgonen innan mötet började som jag
kunde fixa lite som ska fixas.
Dagen avslutades trevligt med en AW på Pampas Sjökrogen.
Jag gav upp efter en öl i den stekande solen och vandrade mot Karlberg.
Men vem vet, mina kollegor kanske sitter kvar än.

*     *     *

Personalen på Parken Zoo tyckte att den aphonan verkade hängig och trött
och dom trodde att hon inte skulle klara att hänga med så länge till.
Tji vad fel dom hade, Jane var trött eftersom hon hade en liten apbebis i
magen. Gibbonapor blir normalt inte äldre än 30 år i fångenskap.
Parken Zoos par är minst 37 år och senast paret fick ungar var för 15 år sedan. 
Man kan ju förstå att personalen blev lite överraskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0