Pizza, tårta och öl

Det här var ju också ett sätt att få folk att vakna till under möte, men jag vet inte jag.

I morse testade jag att åka med tåget 30 minuter senare än vanligt eftersom "mitt"
tåg inte går nu under sommaren. Mycket mer folk än jag är van vid, jag får nog lov
att testa det tidigare tåget i morgon. Om jag orkar kliva ur sängen vill säga.



Pizza på "Skitiga duken", tårta till emkaffet och sedan öl på Duvel, vilken dag.
Idag var sista arbetsdagen för en av mina favoritkonsulter, konstigt att han inte ska
finnas kvar men åtta år på ett ställe måste väl vara i längsta laget för en konsult.
Jag kommer i alla fall att sakna honom.

Jag är skeptisk.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0