*poff*

*poff*
Där sprack den drömmen, drömmen om fotbolls-VM i Sydafrika.

Jag måste erkänna att jag inte var riktigt koncentrerad på matchen,
jag var hemma hos David och Camilla och gosade med Livia så jag följde
inte matchen sådär jättemycket. Mysigare att gosa ju.


Livia funderar över vad mamma och pappa håller på med


Jag tycker att det är kul att läsa vad DN:s folkvettsexpert Magdalena Ribbing
har att säga om allt mellan himmel och jord.
Tex att gå barfota hemma hos andra eller om det är OK som kvinna att gå
på fest i ärmlös klänning utan att ha rakat sig under armarna.
En del frågor är så otroliga så jag blir fundersam om det verkligen kan vara
någon som skickat in dom eller om redaktionen själva hittat på det hela.
Jag undrar om man skriver om frågorna som folk skickar in?
Alla kan väl inte skriva så högtravande och uppstyltat?
Men det är en kul blogg hon har i alla fall, alltid snappar man upp något som
kan vara värt att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0