Tjejkväll

Jag överlevde första dagen på jobbet!
Måste erkänna att det surrade bra i huvudet när jag gick därifrån, har ju inte
varit med så här många människor under en hel dag på evigheter.
Det var i alla fall kul att träffa alla igen, i morgon börjar jag kanske få lite koll på
jobbet också.
Stormöte med nya chefen, där hon presenterade den nya organisationen.
Det var väl inga stora nyheter och hon hade väl inte så mycket mer att säga annat
än att hon inte kommer att göra några större förändringar förrän efter sommaren.
Vi får väl se om det händer något för mig då.

Dagen avslutades med vad som skulle ha varit en filmkväll men som blev en kväll
med mycket prat och god mat och där det ingick en liten stund med folm och sång.
Vi skulle se "Mamma Mia" i Marias bio men vi var alla mer sugna på att sitta och
prata än att titta på film. Lite skvaller kom det fram, men alldeles för lite.
En trevlig kväll har vi haft i alla fall, det är så mysigt att träffa tjejerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0