Vart tog tåget vägen?

Den här dagen började inte på bästa sätt direkt.
Jag brukar kolla på nätet att Upptåget har gått iväg som det ska,
så gjorde jag i morse också. Det var ju tur det eftersom jag inte hade koll på
att man man haft vänligheten att dra in vårt morgontåg. Eller dra in var väl inte
rätt ord, det utgår från Uppsala under sommaren och går alltså inte förbi oss.
Det betyder att jag får göra ett val, antingen gå upp 30 minuter tidigare och åka
tåget före eller så sova 30 minuter till och ta det senare tåget.
Vad tror ni jag kommer att välja?

Eftersom L-P skulle flyga från Arlanda i morse så fick vi lov att hoppa in i bilen
och ta en tur till Uppsala för att ta tåget, men i morgon bitti så blir det antagligen
det senare tåget som får nöjet att ha mig som passagerare.

I kväll har jag bakat mina goda kokoskakor och en tårtbotten, jag kommer ju 
antagligen hem sent i morgon så då har jag inte tid att fixa sånt.



Har ni sett en sådan rabatt tidigare?
Självsådda blommor som fyller upp hela rabatten, helt sjukt.

Magnus Hedman, han kör med den gamla "någon annan måste ha givit mig
det förbjudna, jag har ingen aning om jag har fått i mig det".
Fin ambassadör för "Ren idrott".


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0