Det händer saker...

Men så kallt det är!
Jag fick stå en extra stund på perrongen och vänta i Upplands Väsby och var helt
genomfrusen när jag äntligen kunde sätta mig på tåget.

Fick ett iofs trevligt besked på jobbet idag, jag kommer att vara inlånad till den
avdelning som jag tycker att jag borde tillhöra under tiden april-augusti.
Det betyder att jag ska byta arbetsplats igen, släpa tillbaka alla mina saker till
glashuset. Hoppas jag får en bra arbetsplats den här gången, tidigare när jag
satt i glashuset hade jag väl en av dom sämsta platserna på vår avdelning.
Det blir lite konstigt att flytta iväg från mina nya kollegor, vi har ju precis vant oss
vid varandra. Men vem vet hur det här utvecklar sig, jag är väl tillbaka till hösten.

Något som retar mig något otroligt är att det verkar som att jag alltid ska vara den
som får veta något sist när det gäller min arbetssituation.
Det vore trevligt att någon gång få veta före alla andra vad som ska hända med mig.

Nu börjar strax matchen Falun-Warberg, ska Falun lyckas med en seger till?
Det är väl tveksamt, men visst vore det lite kul?



Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen tillbaka till glas-Färjan!!

2009-03-24 @ 08:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0