Kan funka....

Sovmorgon, så skönt det var att få sova ut.
Som vanligt på helgerna så hade det blivit mitt på dagen när jag fick på mig
kläder och vi kunde åka in mot stan. Resan gick först mot en av mina favoritbutiker,
Biltema. Nu tog jag väl i lite, den butiken är väl inte den jag skulle komma på först
och jag fick välja vart jag skulle åka. Men nu skulle vi ju lämna tillbaka någon
biltjofräs så det var inte mycket att välja på.
In och ut på lite andra butiker och sedan hem till svärmor för lite fika.
Pyrets mamma och pappa kom också och fikade, kul att få se stora magen.

Nu har vi så tittat på Melodifestivalen och L-P är så mallig för att han gissade rätt.
Han röstade iofs inte på den vinnande låten utan en annan men han påstår att
han visste att Malena skulle vinna.
Den låten kan nog klara sig i Moskva, den växer ju faktiskt för varje gång man
hör den. Första gången jag hörde den så var jag inte ett dugg imponerad, men idag
tyckte jag riktigt bra om den.


Malena Ernman - La voix

När jag var ute och kikade lite på nätet häromdagen ramlade jag över den här bloggen.
Hoppas någon från Storvreta IK läser och kanske tar ett samtal med vederbörande.
Representerar man något annat än sig själv måste man veta hur man beter sig och
hur man behandlar andra människor.

Jag väntar med spänning på leveransen på torsdag, vill testa spikmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0