Krograzzia och semifinal

Vi börjar med det roliga, eller hur?
Storvreta tog sin tredje seger i kvartsfinalen mot Dalen och är därmed redo för semi.
Dom flestas gissning är väl att Warberg kommer vara det fjärde laget att gå vidare
och dom väljer antagligen Balrog som sina moståndare i semin. Det betyder att vi
antagligen får möta AIK.
Gärna för mig, då kan jag ju gå direkt från jobbet till Solnahallen och bortamatcherna.
Sjukt bra av killarna, det här känns så lovande.

Kommer ni ihåg det här och det här?
Nu har Kronofogden varit och hälsat på hos People, tog enl. UNT med sig 80.000:-
ur kassan. Undrar hur länge det stället kommer finnas kvar i den här skepnaden?
Och undrar hur många som blir utan lön nu när det blev tomt i kassan?
Men det är väl bara att anklaga några fler ur personalen för stöld och sparka dom
så har man minskat på löneutgifterna. Det verkar ju vara så man gör på det stället.
"Lars" blev aldrig anklagad för stöld, där var det People som stal från honom, men
vad jag har hört så är det tydligen vanligt förekommande att man anklagar personalen.

Restaurang på serveringsdäck över Fyrisån, visst låter väl det som en bra idé?
Tydligen inte enligt kommunens gatu- och trafikkontor, som rekommenderar politikerna
i nämnden att säga nej till Restaurang Carl Philips ansökan.
Tråkigt tycker jag, det vore väl mysigt med en restaurang ute över vattnet.
Tycker du också att det vore trevligt, skriv på det här uppropet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0