Snön lyser vit på taken....

Helt plötsligt har vi då vinter igen!
Jag fick skotta för fullt när jag kom hem idag, tur att det är lätta flingor som dalar ner.
Det är otroligt vacker med snön, men jag tycker nog ändå att det är lite onödigt.
Det kommer ju i alla fall bara bli en massa slask av det här, så jag får prickiga ben
när jag går till och från Karlberg.

Tror ni djuren planerar en attack?
Vem vet, dom kanske har fått nog.

Jag läste om Patrik Janssons biljakt i Jihdes blogg och nu såg jag att det blivit
en artikel i AB om den bilresan också.
Enligt Jihde så kollade Patrik bilnumret och det visade sig att rattfyllisen kom från,
just det, Storvreta. Inte mer än rätt att polisen finkade honom, vi vill inte ha påverkade
människor ute på vägarna.

Jag har läst en del att folk inte tror på att Storvreta kommer att gå vidare till semin,
att vi bara har vår förstafemma och inget mer.
Dags för killarna att visa att så är inte fallet, vi ska kriga om medaljerna.
Såg till min glädje att den tredje kvarten mot Dalen kommer att sändas i TV, 
kul eftersom det är lite för långt att åka till Umeå och titta. 

Jag trotsade snöyran och gick till och från jobbet idag också, det var ganska härligt
i snön även om jag såg ut som en dränkt katt när jag kom fram till jobbet.
Gav mig tom ut i snöyran på lunchen, det är ju tulpandag.



Ja, så värst unik är jag kanske inte......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0