Storvreta leker.....

Dagens match var ju ingen nagelbitare direkt, Umeå City besegrades med 10-2.
Jag hade nog trott att Umeås killar skulle vilja lite mer och verkligen kämpa för att
plocka poäng, dom ska ligger ju så nära slutspelsplats.
Nu kunde "mina" pojkar roa sig bäst dom ville kändes det som.
Nu är det bara en seriematch kvar, på måndag spelar vi mot Falun hemma och
sedan väntar slutspelet. Det blir spännande att se vilka som väljer oss.



I dag fick jag ett samtal som jag har väntat i något år på.
En konsult som jag jobbat med tidigare hade lovat att höra av sig när han var
på besök i huset och idag, kors i taket, ringde han. Det blev en kopp kaffe och
en trevlig pratstund. Vi får väl se om det går ett par år tills nästa gång.
Sedan ringde en annan gammal kollega, vi ska nog försöka få till en träff snart.

Är någon verkligen förvånad över detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0