Men så skönt!

Hur skönt var inte det där?
Trodde jag skulle få hjärtstillestånd under sudden, men till slut lyckades ju Joel
in bollen i mål och Storvreta vann första matchen i semin mot AIK.
Så skönt att vinna första matchen och i Solnahallen, nu väntar andra matchen på
fredag i Fyrishov. Undrar om domarna kommer att ha gul/svarta tröjor då?

Det är inte bara Storvreta vi ska gratulera idag, utan även Sirius och Hagunda.
Sirius till att ha krigat sig upp till SSL och Hagunda som nu tar plats i div 1.
Nästa säsong kan det bli roliga derbyn i Fyrishov, ser fram mot det.

Medans jag dansade för fullt igår kväll så hade min favorit Majstorovic tydligen en
riktigt bra dag på jobbet.

"Vi har en sund antirasistisk värdegrund" säger Jimmie Åkesson.
Eller hur? Kräla tillbaka under era stenar!

Förutom att ha spelat innebandy från soffan har jag inte gjort många knop idag.
Fick på mig lite kläder i alla fall och pallrade mig iväg till affären, missade ju
våfflorna i onsdags så det fick bli lite såna idag i stället.

I morse fick ryggen en 30 minuters omgång på spikmattan och så blev det en
snabbis på magen också. Det är inte samma känsla på magen, men det gör
säkert nytta ändå.

Söndag, får försöka komma i säng hyfsat i alla fall så jag inte är så trött när det
är väckning kl 4.40 i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0