Kavla upp ärmarna!

Vart tog Balrog vägen?
Hoppas dom hämtar nya krafter till matchen på torsdag så att dom kan ge Warberg
lite motstånd. Jag följde matchen via webradio och det är ju inte det optimala kan
jag tala om, innebandy är ingen vidare radiosport utan det ska ses.
Varför var det Örjan som fick ta straffen?
Det kan ju inte ha varit Örjan som var hetast för då är Balrog illa ute.
Jag hade nog väntat mig att Mikael Karlsson skulle kliva fram och sätta den.

I morgon ska jag vara flytthjälp, igen.
Det är bara att kavla upp ärmarna och hugga i.



Maria ska flytta till den fjärde lägenheten på ett år, men den här gången är det för
ett bra tag hoppas vi. Dom har äntligen fått ett eget lägenhetskontrakt, skönt efter
att ha flyttat runt i andra hand så länge.
Nu får vi ju hoppas att sakerna jag köpte och stylade med i Farsta passar i den
nya lägenheten också.

Kan det här vara något?
Att ta stamceller från magen och flytta dom till brösten, funkar det?
Smalare midja skulle jag ju inte ha något mot att få, men det skulle ju betyda att
jag fick enorma bröst.
Men man kanske får ta det onda med det goda,eller vad säger ni?

Vissa gör då vad som helst för att få lite uppmärksamhet.

Vi behöver många fler som Amos, människor som sprider positiv energi och får
oss att le. Det finns så många energitjuvar där ute, jag passar väl också in under
det begreppet vissa dagar. Men jag hoppas och vill verkligen att jag ska kunna få
andra att le och må bra, även om jag är inne i en liten svacka just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0